اره دیگه دیر فهمیدم یعنی هنوزم نفهمیدم اما دارم سعی میکنم تو کلم فرو کنم که هیچی دنیا رو نمیشه جایگزین چیز دیگه کرد !!! که اگه بشه آدما رو جا هم گذاشت که نمیشه هیچی تو دنیا نیست که جایگزین پدر مادرا بشه !!! که اگه تو این سالا بابا جایگزین مامان شد دیگه هیچی نیست تو دنیا که جای خودشو بگیره !!! 
جای روزای سلامتی و بودنش !!! 
که حالا که بیشتر از چهل روز از نبودنش میگذره که هر چیزو هر کسیو خواستم جایگزینش کنم که بگم غصه نمیخورم بابا باید میرفت که این روند طبیعی اره دیگه دیر فهمیدم یعنی هنوزم نفهمیدم اما دارم سعی میکنم تو کلم فرو کنم که هیچی دنیا رو نمیشه جایگزین چیز دیگه کرد !!! که اگه بشه آدما رو جا هم گذاشت که نمیشه هیچی تو دنیا نیست که جایگزین پدر مادرا بشه !!! که اگه تو این سالا بابا جایگزین مامان شد دیگه هیچی نیست تو دنیا که جای خودشو بگیره !!! 
جای روزای سلامتی و بودنش !!! 
که حالا که بیشتر از چهل روز از نبودنش میگذره که هر چیزو هر کسیو خواستم جایگزینش کنم که بگم غصه نمیخورم بابا باید میرفت که این روند طبیعی زندگی آدماست . دیدم نشد !!! 
حالا باید یک روز یک دل سیر بنشینم و براش گریه کنم و بعدم خودمو جمع کنم و آدما رو بذارم سر جای خودشون !!! که مطمین باشم نه قراره معجزه اتفاق بیافته و نه آدمیزاد میتونه تغییر کنه ... باید یک روز سر صبر بنشینم و با خودم کنار بیایم  ... باید کنار بیایم که همه کارهای دنیا تنهایی دلچسب تر هست آدمای کنارت به خاطر خودشون هستن و موندن !!! که زهی خیال باطل که برای تو موندن ... باید آدما رو بذارم سر جای خودشون ... زندگی آدماست . دیدم نشد !!! 
حالا باید یک روز یک دل سیر بنشینم و براش گریه کنم و بعدم خودمو جمع کنم و آدما رو بذارم سر جای خودشون !!! که مطمین باشم نه قراره معجزه اتفاق بیافته و نه آدمیزاد میتونه تغییر کنه ... باید یک روز سر صبر بنشینم و با خودم کنار بیایم  ... باید کنار بیایم که همه کارهای دنیا تنهایی دلچسب تر هست آدمای کنارت به خاطر خودشون هستن و موندن !!! که زهی خیال باطل که برای تو موندن ... باید آدما رو بذاراره دیگه دیر فهمیدم یعنی هنوزم نفهمیدم اما دارم سعی میکنم تو کلم فرو کنم که هیچی دنیا رو نمیشه جایگزین چیز دیگه کرد !!! که اگه بشه آدما رو جا هم گذاشت که نمیشه هیچی تو دنیا نیست که جایگزین پدر مادرا بشه !!! که اگه تو این سالا بابا جایگزین مامان شد دیگه هیچی نیست تو دنیا که جای خودشو بگیره !!! 
جای روزای سلامتی و بودنش !!! 
که حالا که بیشتر از چهل روز از نبودنش میگذره که هر چیزو هر کسیو خواستم جایگزینش کنم که بگم غصه نمیخورم بابا باید میرفت که این روند طبیعی زندگی آدماست . دیدم نشد !!! 
حالا باید یک روز یک دل سیر بنشینم و براش گریه کنم و بعدم خودمو جمع کنم و آدما رو بذارم سر جای خودشون !!! که مطمین باشم نه قراره معجزه اتفاق بیافته و نه آدمیزاد میتونه تغییر کنه ... باید یک روز سر صبر بنشینم و با خودم کنار بیایم  ... باید کنار بیایم که همه کارهای دنیا تنهایی دلچسب تر هست آدمای کنارت به خاطر خودشون هستن و موندن !!! که زهی خیال باطل که برای تو موندن ... باید آدما رو بذارم سر جای خودشون ... م سر جای خودشون ... 

یک جوری نیست انگار از اول هم نبوده